Sunday, November 24, 2013

Esős kutyaséta

Ma egész nap zuhogott az eső, de ez nem tartott vissza a kutyasétáltatástól. Vittem a fényképezőgépet is. Aztán kipróbáltam minden féle effektet, amik vannak a Picasában.  A közeli képeknél főleg a HDR-szerűt, de majdnem mindegyiknél tompítottam egy kicsit. A távolabbi képeknél meg főleg az Orton-szerűt használtam, attól egy kissé olyan mintha festmény lenne, csak a telítettségből kellett egy kicsit visszavenni.
Szerintem némelyik egész jó lett.








4 comments:

baritas said...

A vízcseppesekből akár egy kollázs is jól mutatna.
Amik nagyon tetszettek:
9. a magát "becsomagoló" virág,
11. kutyás (milyen jó dolog kutyatulajdonosnak lenni - muszáj kimenni esőben is - és ezt komolyan gondolom),
14. Csontváry fáira emlékeztet (ráadásul a jobb fölső sarokban hullik egy sárga levél),
18. szép csipkebogyós.
Köszönöm

aranyos fodorka said...

A 15.ös számomra risztára olyan, mint egy csodás festmény. Akármelyik pillanatban a falamra tenném....

bk said...

Nekem is a virág a kedvencem. A kollázs jó ötlet! Ezzel megint elleszek egy darabig.

bk said...

Ja, és igen, a kutyába én pont emiatt mentem bele, és nagyon bejött.