Saturday, May 3, 2014

A két véglet Bódvalenke és Hídvégardó

Bódvalenkéről is írtam már, hogy mennyire nyomasztó a látványos szegénység.
Most sem éreztük jól magunkat, de most talán a rosszabb idő miatt nem voltak kint az emberek az utcán, így csináltunk egy csomó képet. Most jobban utánaolvastam, őszintén remélem, hogy ezek a képek elindítottak valamit, amiből egyszer talán lesz egy kicsit jobb élet. 






























Bódvalenkétől alig pár kilométer Hídvégardó, ami  megkockáztatom, hogy Magyarország legszebben rendbentartott falvai közé tartozik. Teljesen érthetetlen hogy két szomszédos falu hogy lehet ennyire égbekiáltóan különböző. Igazából Hídvégardó az összes környékbeli falu közül kitűnik beleértve a szlovák falvakat is. Még régebben találtam róla egy érdekes cikket, amit szerencsére elmentettem, mert az eredeti helyén már nincs meg. Hihetetlen, hogy ennyit jelent a hozzáértő vezetés?
Az utolsó képet még 2009 telén csináltam.




3 comments:

Holdgyöngy said...

Ennyit tesz, igen.Van aki húzza magával az embereket, biztassa, hitet, elképzelést, célt adjon nekik.Esetleg a nemzetiségi összetétel?

aranyos fodorka said...

Érdekes és elgondolkodtató - ám nagy kár, hogy nem kap elég nyilvánosságot. Én is hiszem, hogy lehetne itt sok mindent csinálni, ha megfelelő vezetők/szervezők lennének. Ha megfelelő lenne - mindkét oldalról - a dolgokhoz való hozzáállás...

Holdgyöngy said...

Biztatja, bocs.