Saturday, November 15, 2014

Tétényi-fennsík tanösvény

Ma végigjártam a Csipivel a Tétényi-fennsík tanösvényt. Persze egy láda kapcsán. Milliószor jártam már a környéken. Tudtam, hogy semmi különleges látnivalóra nem számíthatok. Mégis annyira jó volt. Ha az ember nyitott szemmel jár, akkor annyi kisebb-nagyobb gyönyörűséget talál. Az hogy egyre jobban élvezem a fotózást, nagyban hozzásegít a nyitott szemmel járáshoz.  Közvetlenül a Szoborpark mögött indul a tanösvény. Oda most nem mentem be, de itt van egy pár régebbi kép.

Reggel még felhősen, a vezeték jó háttér Osztapenkóhoz, Steinmetzhez meg a hős munkáshoz.


volt még mindeféle virág
de főleg termések











 
Osztapenko régebbről

Varga Imre Kun Béla emlékműve

Itt 2007-ben azt üvöltözték a Liliék, hogy kilátszik a fütyije.


1 comment:

aranyos fodorka said...

Ugye mekkora szerencse, hogy ilyen szépséges őszünk van ?! És én annyira kiegyeznék egy olyan klímával, ahol még decemberben is ilyen az idő, majd pár hétig tartó tél után jönne már a tavasz.Ó, mennyire irigyellek egy ilyen kutyás túráért ! Használj ki minden lehetőséget - és jól tárold el az emlékeket !