2015/01/30

Miciműtét

Egyik reggel arra ébredtünk, hogy Mici nagyon furcsán viselkedik, aztán ráébredtünk, hogy biztosan tüzel. Az állatorvos azt mondta ősszel, hogy ráérünk januárban műteni, csak akkor fog tüzelni ha hosszabbodnak a nappalok. Hát ez most egyértelművé vált. Szerencsére hamar vége lett a dolognak és szerdán délelőtt meg is műtötték. Már tudtam, hogy mire számítsak, ez már a negyedik ilyen műtét, de még mindig borzasztó volt végignézni ahogy ébredezett, ahogy totál kótyagosan támolygott. Másnap hajnalban ráadásul úgy elbújt, hogy másfél órán keresztül kerestük. A Lilinek nem akartam mondani de én már kezdtem pánikolni, hogy valahová elbújt és meghalt. Aztán egyszer csak ott feküdt a fürdőszobaszőnyegen mintha mi sem történt volna. Fogalmam sincs, hogy hol lehetett, mert minden ismert macskabúvóhelyet megnéztem és sehol sem volt. Még másnap is szinte egész nap aludt, szinte nem evett-ivott semmit. A két napos koplalástól teljesen behorpadt a két oldala.

Magától kitántorgott a hordozó kosárból aztán nyitott szemmel mozdulatlanul feküdt. Az orvos direkt bekrémezte a szemét, hogy ne száradjon ki.

Puszi döbbenten nézi



Mint aki tényleg földobta a talpát

Utána meg terpeszjárásban tántorgott össze vissza.

A Lili kezében aztán megnyugodott és órákig aludt.

 

1 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Én kandúrmacskával csináltam végig egy-két ébredést, ismerős helyzetet írtál le. Micsoda szép macska lett belőle! Valami fajmacska felmenője lehet. Ez a bunda!