Friday, November 27, 2015

Ködös barnák és kék

Ma megint megbizonyosodtam arról, hogy nem kell megriadni a rossz időtől. Mert ugye milyen idő lenne amikor szabadságon vagyok. Hidegben, ködben, hószállingózásban fölmentem a Piliscsaba fölötti Nagy-Kopaszra. Itt egy pár hónapja építettek egy kilátót. Azt hittem, hogy semmit sem fogok látni a körpanorámából, de gyönyörű volt ahogy a hegycsúcsok kiálltak a párából. Az erdőnek meg valahogy olyan különös hangulata volt. Az őszi színek már teljesen eltűntek és a csupasz mindenféle barna fák között kéklett a pára.


























4 comments:

Katalin said...

varázslatosan szép fotók

Holdgyöngy said...

nEKEM A POCSOLYÁS ÉS AZ ERDŐS.mINDKETTŐ.

aranyos fodorka said...

Nagy varázsló a köd...El tud tüntetni dolgokat és át tud alakítani....
Mik azok a kis fehér szöszök a fatörzsön ???
Az utolsó előtti kép (aranybarna-kék-fekete erdőrészlet) fantasztikus, nekem nagyon tetszik !

bk said...

Azok a fehér kis szöszök valami gombák. Nem volt még időm meghatározni. Igazából nem éreztem úgy hogy köd van, inkább csak a messzeségben volt a pára olyan furán kékes.