2016/02/11

Ládázás kilátásokkal

Síszünet van, úgyhogy én is kivettem 3 nap szabadságot.  Síelni sajnos most nem tudunk menni, Lili meg nem hajlandó kimozdulni, úgyhogy marad a szokásos magányos gyaloglás. A Hármashatár-hegyen tettem egy jó nagy kört 2 ládával. Szerencsémre van még jó pár láda a környéken, mert régebben ezeket a ládákat amikhez többet kell gyalogolni a gyerekekkel nem nagyon kerestük. Most jártam a Tábor-hegyi-barlangnál , fantasztikus kilátással észak Budapestre és az Oroszlán-sziklánál. Naplemente előtt rájöttem, hogy még belefér az Árpád-kilátó is, úgyhogy egész Budapest meg lett örökítve.


a gázgyár Óbudán

Marina lakópark az Újpesti-öbölnél

valami épül

a második vonulat Szentendre, hátul a Naszály


Megyeri-híd

Árpád-híd

tényleg oroszlán

Parlament, hátrébb a Bazilika

hidak

Vár

Népstadion, fölfoghatatlan, hogy hogy kapott építési engedélyt ez a ház aminek a kéménye belelóg a kilátásba




Nincsenek megjegyzések: