Sunday, July 24, 2016

Mátraalján-Bükk szélén

Lilit el kellett vinnem egy táborba Mezőkövesdre, ennek kapcsán ládáztam hazafelé.
A legérdekesebb Noszvaji a barlanglakásokban lévő művésztelep volt. Noszvajon még fölmásztam a millecentenáriumi emlékműhöz is egy ládáért.  Az egerszalóki katolikus templom és a különálló harangláb és az ottani barlanglakásokban lévő skanzen is tettszett.
Művésztelep az elhagyott barlanglakásokban






















Noszvaj, Imánytető, Millecentenáriumi emlékmű






különálló harangtorony


egerszalóki barlanglakások skanzenként berendezve


hazafelé, lement a nap a Börzsöny mögöt


2 comments:

Holdgyöngy said...

Én Egerszalókon jártam évekkel ezelőtt, akkor még barlanglakások voltak, azon lepukkant, kiürített módon, ahogy valamikor otthagyták. Mégis megvolt a maguk romantikája. Azóta ezek szerint változások történtek.

aranyos fodorka said...

Nem tudtam, hogy nálunk is vannak efféle barlanglakások (mint Kappadokiában) - nagyon tetszenek ! El tudnák képzelni itt valami csendes nyaralást.