Sunday, April 30, 2017

Felülről

Szerencsémre ez a borzalmas áprilisi havazás pont akkor volt amikor én elrepültem Oldenburgba. Mire hazaértem már csak a hegyek voltak havasak. A repülőutak szinte végig felhősek voltak kivéve a hazaút végét. Reggel amikor hazaindultunk és fölértünk a felhőréteg fölé, valahogy olyan szögben sütött a nap, hogy a repülő árnyéka egy szivárvány körben követte a repülőt. Ilyet még sohasem láttam, pedig már nagyon sokszor repültem, minden napszakban.
A hazaút végén teljesen kitisztult az idő és gyönyörűen látszott a messzeségben a havas Magas-Tátra aztán a Dunakanyar a szintén havas Börzsönnyel, Pilissel és végül a Hármashatár-heggyel.



Frankfurt

Add caption


Magas-Tátra

Dunakanyar, havas Pilis

Esztergom
Pilis
 
Hármashatár-hegy

Margit-sziget

Nyugati pályaudvar

Városliget

Keleti pályaudvar és a Népstadion hűlt helye

Ferihegy (csak azért is, nekem már ez marad örökre, pedig Liszt Ferenccel tulajdonképpen nincs bajom)

tavaszi mintázat

2 comments:

Holdgyöngy said...

Ezeket a fotókat érdekes volt nézni. Igen, ezek az elnevezések. Nem akarok rá írni semmit. Nem akarok.

aranyos fodorka said...

Az a szivárványos "árnyék" valami fantasztikus - ha az ember hinni tudna mindenféle földöntúli/kívüli dologban, oda kellene sorolni.